Subject: Valingus ELASA kaev 11117 Valingu-Jõgisoo teel
From: "Mets Jelena" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Nov 2023 10:08:34 +0200

Tere

Vastavalt Transpordiameti 07.02.2023 kooskõlastusele nr 07.02.2023 nr
7.1-2/23/1962-3

„Sideprojekti kooskõlastamine riigitee nr 11117 maaüksuse piires ja tee
kaitsevööndis“

Paigaldati ja seadustatid Eesti Lairiba Arenduse SA sidekaev kü
72701:003:0059, reg.osa 5503650 maanteel 11117 Valingu-Jõgisoo tee.

Aluseks 20.03.2023 korraldus nr 208 ja 05.04.2023 sõlmitud IKL nr 632.

Vastavalt 13.10.2023 vormistatud mõõdistusele nr 8978T ELASA sidekaev asub
osaliselt väljaspool kasutusala piire.

Lisan uue plaani, mida palun Teid kooskõlastada, et saaks taotleda
05.04.23 sõlmitud IKÕ muutmist kü 72701:003:0059, plaani asendamise teel.

Lugupidamisega

Jelena Mets

jurist

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 502 0543

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 29, 2023 8:39 AM
To: Mets Jelena <[email-masked]>
Subject: RE: Valingus ELASA kaev 11117 Valingu-Jõgisoo teel

Tere

Kuna plaanin puhkama minna, siis palun esitada taotlus ja dokumentatsioon
Transpordiameti  üldmeilile.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Mets Jelena <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 28, 2023 8:43 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Valingus ELASA kaev 11117 Valingu-Jõgisoo teel
Importance: High

Tere

Vastavalt Transpordiameti 07.02.2023 kooskõlastusele nr 07.02.2023 nr
7.1-2/23/1962-3

„Sideprojekti kooskõlastamine riigitee nr 11117 maaüksuse piires ja tee
kaitsevööndis“

Paigaldati ja seadustatid Eesti Lairiba Arenduse SA sidekaev kü
72701:003:0059, reg.osa 5503650 maanteel 11117 Valingu-Jõgisoo tee.

Aluseks 20.03.2023 korraldus nr 208 ja 05.04.2023 sõlmitud IKL nr 632.

Vastavalt 13.10.2023 vormistatud mõõdistusele nr 8978T ELASA sidekaev asub
osaliselt väljaspool kasutusala piire.

Lisan uue plaani, mida palun Teid kooskõlastada, et saaks taotleda
05.04.23 sõlmitud IKÕ muutmist kü 72701:003:0059, plaani asendamise teel.

Lugupidamisega

Jelena Mets

jurist

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 502 0543

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee